ny diet

Inne på dag två av min nya diet som jag hittade på ;)
Jag klarade igår galant fast med kli i fingrarna och ett massivt sug på något att stoppa i munnen.
Det gjorde att jag vaknade upp med en väldigt hungerkänsla denna morgon som snabbt tre mörka mackor fixade till mig, sen blir det att äta något strax innan jag ska köra till jobb idag och sen fira med lite skinksallad ikväll när mamma kommer hem ;) och då blir det tre måltider precis som igår.
Jag tror andledningen att jag inte hinner med fyra är nog för jag går upp så pass sent på morgonen, och om jag sen får ett ordentligt jobb som jag jobbar mornar på så blir det nog att jag äter min lunch vid tolv tiden sen middag vid fyra och kvällsmat fram mot kvällen . Istället för frukost vid halv elva, lunch vid två middag vid sju XD
eller som igår frukost vid halv elva middag vid fyra och kvällsmat halv tio XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0