You know that feeling, that one speciell feeling...

You know that feeling you get, in your gut and heart when you miss someone really much. So much that it hurts and you want to cry?
Den känslan känner jag nu, jag saknar min absolut bästaste vän... så mycket att det gör ont!
.
Fattar ni vad jag menar? Någon gång så har vi alla känt den känslan, efter någon som man verkligen älskar...
Jag känner iallafall att ni som är mig nära, att jag kan luta mig på er och ni lättar lite på det. Men innerst inne så kan jag känna det bränna.
Det är nästan som kärlek, det är nog kärlek faktiskt jag känner. Kärlek blandad med djup saknad...
I have to get it right, with you next to me. Come back please 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0