fortune smiles on the brave

Jag vet inte riktigt vad som har hänt :/ har stört mig på det ett tag nu faktiskt... När jag var mindre, yngre, så var jag så modig och det fanns inget som jag inte vågade göra själv, men nu...
Jag ryggar mot allt som är okänt och skräckaktigt :/ jag gillar inte känslan alls :(
Vad har hänt mig?! Jag gillar inte denna Jessica. Jovisst jag är fortfarande modig, men inte alls likt den jag var :O det var en känsla... När jag gjorde något som de andra inte vågade, känslan av att vara levande :) jag saknar den
SOMEONE MAKE ME FEEL ALIVE AGAIN! PLEASE!!!!
Jag skulle nog ge nästan allt för att få tillbaka den känslan och mitt mod ;) skulle känts underbart...
Maj, :/ det var något jag såg fram emot stort! Jag skulle få besöka Washington, USA och min älskade Viktoria men :/
Jag tycker synd om dig Viktoria, det gör jag och jag hoppas du vet att om jag kunnat skulle jag gjort så du mått bra igen och haft the time of your life... men jag saknar ändå att jag inte kan komma över till dig :(
Så i sommar SKA jag utomlands om jag så måste göra det själv!, inte för jag någonsin skulle vågat åka själv (vi har ju det med rädslan) och jag SKA ha the time of my life!!!
"Seizes the moment,
'cuz tomorrow you might be dead"
Jag har massa jag vill leva upp till :/ men just nu känns det som att jag inte kan, och jag blir bara mer korkad och försvarslös ju mer minuterna tickar...
"Fortune smiles on the brave.
But what 'am I supposed to do"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0