and frankly scared as hell

Det har varit ett tag sen nu, kan man kalla det att jag skaffat någotsånärt liv? Eller har jag bara blivit internet lat?
Känner för att gå på bio :/ finns det något bra som går?
Kom på världens grej till min historia igår, kanske ett avslut vem vet ;)
Men istället för att ta tag i det så laddade jag ner Pokémon säsong ett och köpte Svanprinsessan två och tre på dvd.
Jag är rätt så tvistad och kan inte komma till skott HAHA
Provade även Remington, och han var asbra ;) kom på att jag var ganska söt i lockar kanske ska satsa på det istället för platt alltid fast det tog ganska lång tid och det i nacken är alltid svårt :/
Men men, nu ska jag äta, ut med hunden köra och tanka handla med lotti och sist färga mitt hår (äntligen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0